marknad '

Ligger i sängen och kan inte sova, dock hur jävla trött som helst.. Iallafall så gick det bra att gå med Ina på marknaden, sååå duktig tjej! Cilla hittade nästan allt som hon ville ha med sig hem, det som saknades var en ny börs, men trevligt hade vi! Det blev alltså jag, Ina, Cilla och Håkan som följdes runt 2 varv på marknaden. Mycket trevligt!! Sen dumpade vi Håkan med en oerhört bakis Herman och sen drog vi på dollar innan vi sen ställde iväg hemåt. Stannade av hos lina för att Cilla skulle låna en skjorta till kvällen och jag fick igen mina jeans som Berit hade varit en ängel och lagat!!! :-) tusen tack!! Hem till dom som väntade här hemma dvs, Patric, Regina, Linnea, Selma och Tomas. Det blev fika och sen åkte vi för att införskaffa sakerna som fattades till middagen.. Middag, lökbomb och. Chips stod på menyn för kvällen, samt att jag gjort slingor i lillans hår :-) blev super fint! Sen hände det jag hatar mest av allt, ( tidigare direkt efter maten fick jag ta en dusch för att magen vred sig. ) men nu.. Jag blir så ledsen då magen säger ifrån när man vill vara social.. Verklige/ tinaan tråkigt.. Blev en rätt tidig kväll och här ligger jag nu.. Ja god natt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0