känner mig sur och grinig.

Orken håller på att ta slut helt, kroppen är så trött och slut.. Ringde läkaren igår och han skulle ringa upp vid 3.. Dock så fick jag aldrig något samtal igår utan det blev idag på eftermiddagen som han ringde..  Att berätta hela samtalet i exakta ord blir jobbigt, men jag förklarade att jag är så sjukt trött och slut, att jag blöder näsblod ofta och att jag rent utav inte orkar snart.. Efter ett rätt långt samtal där vi pratat om nya provtagningar och den undersökning som kommer att bli nästa månad så fick jag iaf några tabletter som ska hjälpa mig att somna på kvällarna iaf, hoppas nu bara att det hjälper.. Denna huvudvärk is killing me..
Trött och slut, grinar bara och är inte alls den jag brukar vara.. känner mig i min egna lilla värld och jag upplever själv att jag bara är sur och grinig.. dom senaste dagarna har varit tuffa.. Mycket tankar runt saker som, hur hade jag varit idag om jag varit frisk sen 8an? Det hade varit roligt att välja gymnasiet i Skellefteå, skaffa fler vänner, vara ute och festa och ”leva livet” .. Jag är så sjukt lycklig med det jag har idag, min underbara pojkvän och min söta lilla ängel Ina.. Men det finns så mycket mer jag ändå skulle hunnit med om det inte var för denna mage.. detta liv..
Det skulle va så skoj att prova på något helt oväntat, men i dagsläget är nog inte det än med på listan.. med dessa ord säger jag nu god natt.. jag ska ge mig på ett försök att sova.. men nu har jag iad uppdaterat lite och ja, jag ska försöka skriva oftare. /tinaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0