Jag torde att jag skulle ha tusen ord att ...

mms_img-13912003 (MMS)

Jag torde att jag skulle ha tusen ord att skriva i detta inlägg men det visar sig att känslorna som finns inom mig inte kan beskrivas i ord. Jag känner lite av varje om jag ska ge mig på ett försök till att förklara. Jag känner mig nedstämd, jag känner saknad. Jag känner kärlek från min underbara pojkvän, han varma hand på mitt lår gör mig lugn. Jag vet inte vilka ord det är jag söker så jag stannar här. I morgon ska jag försöka berätta om undersökningen som blir om några veckor..///\\\... På bilden har vi min älskade farfar och farmor, min saknad efter farmor och mormor är så sjuk stor.. <3


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älskade vän:-(

Bamsekram!!

2012-03-31 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0