i love ya '

Sitter vaken och kan inte sova (i natt heller).
Har börjat läsa på ett prov till så att jag så snabbt som möjligt ska kunna göra bort dom.. Funderar skarpt på att dra fram matteboken en stund och se hur dammig den är.. känns som att det är flera år sen jag räknade sist.
tänk om mage kunde ge sig så att jag kunde sova gott vid min älsklings sida varje natt så som det var förut..
är less på att ligga vaken på nätterna.. tankarna växer och oron att det aldrig kommer bli bra blir bara större. tankarna om skola, jobb och framtid ligger och äter upp mig inifrån..
tur att jag har min älskling som förgyller mitt liv!
jag älskar dig verkligen!! ♥
så snygga i våra nya facemask´s ;) /tinaa

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men så söta ni e båda två. Fast nog e ni sötare utan mask:-).

Älsk er!

2012-03-16 @ 06:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0