frustrerad och irriterad.

Oj så ledsen man blir då inget vill fundera..
bilden som jag nu har som header är så som jag känner just nu..
förvirrad och det bubblar i hjärnan.
Jag ska försöka få någon som är duktig på koder och sånt att fixa min blogg så som jag vill ha den.. men efter massa tjaffs i natt där inget har gått så som jag har velat så känns det som att jag ger upp nu! återgår till det jag hade och fäller en liten tår.. och som pricken över i:et så har jag haft en hemsk natt med magen, duschat, snurrat i sängen och varit i stortsett sömnlös.. 

Stolarna som jag skulle klä klart igår blev dock inte klara, eftersom att stiften i häftapparaten tog slut så jag måste fixa mera sånna. Men stolen som jag hann göra blev skit snygg och jag tror att det kommer att bli jätte bra då jag har allt på plats! Nu har jag tänkt vila lite.. Sen försöka ta mig till mamma och pappa för att frakta hem mitt kära lilla bord! 

Före ->
<- Efter :) Nice va? /tinaa

Kommentarer
Postat av: Madde

Skit snyggt!! :D

2012-03-09 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0