före < efter

Före.
.
Efter.
.
Bordet blev så snyggt då det blev ner slipat och omlackat :)
.
Kort om veckan.. jag har spenderat många timmar med min mamma denna vecka och det har varit en vecka där jag har varit så himla trött och slut att jag inte ens stått ut med mig själv.. Jag orkar ingenting och jag sover svin dåligt.. Drömmer mardrömmar hela tiden och vaknar stup i ett.. jag har inte så mycket att berätta om veckan, Tackar iaf Madde & Cilla som följde med mig till Skeå och hämta hem bordet och stolarna!
Ska försöka återgå till att berätta mer om magen och så, ta tag i lite saker.. Under morgondagen ska jag försöka börja på att fixa min desig lite! /tinaa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint :)

2012-03-08 @ 20:45:08
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0