Den kommande undersökningen!

Idag är det den 1 April, och än så har jag inte blivit lurad så vitt jag vet! I detta inlägg tänkte jag berätta om undersökningen som blir den 19 denna månad, om ca 2½ vecka.
Det är alltså en koloskopi som ska göras, ja jag vet att det inte är den roligaste undersökning man kan göra MEN.. om det kan ge några svar så är det lätt värt det, sen så får jag ju också sova (bli sövd) så jag ska inte klaga.. Denna undersökning har jag gjort en gång förut och även då fick jag bli sövd. 

Koloskopi är en undersökning av tjocktarmen, kolon. Undersökningen görs med ett koloskop som är en mjuk och böjlig slang med en kamera längst fram. Koloskopi görs för att se om det finns några sjukliga förändringar i tarmen. - Mer kan du läsa om du klickar här, där står det mer om undersökningen.

Detta blir inte så långt inlägg som jag hade tänkt mig, eftersom att jag just kom att tänka på att jag ska göra ett sista försök att ficka bloggen och fungerar det inte denna gång så kommer jag att göra något drastiskt! Iaf så vet ni nu om vad det blir för undersökning. tänkte också berätta sen hur det fungerar med dessa tabletter jag fått för att få bättre sömn. /tinaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0